Spicebird 0.8 is uit. Het is de bedoeling dat Spicebird uiteindelijk een volwaardig vervanger wordt van MS Outlook.
Te downloaden op:
http://www.spicebird.com/
SpiceBird
-
Re: SpiceBird
Hm, matig interessant. Ik zie 90% onderdelen die je in Thunderbird met Lightning al hebt. Ben benieuwd wat ze er van bakken. Ik ben echter bang dat het in obscuriteit verdwijnt. Time will tell.
- Frederik
- Moderator
Dat gaan wij echt niet meemaken.Retep66 schreef:Spicebird 0.8 is uit. Het is de bedoeling dat .... een volwaardig vervanger wordt van MS Outlook.
- Frederik
- Moderator
Geen Nederlandse vertaling en omdat het publiek Spicebird gewoon niet kent. Zeker niet nu Office 2010 (en dus Outlook) wel heel erg hot lijkt te gaan worden. PC tijdschriften staan er nu bol van, helaas!
Die afstand lijkt mij niet in te halen.
Die afstand lijkt mij niet in te halen.
-
Dat zei men ook altijd van FF.Frederik schreef:Die afstand lijkt mij niet in te halen.
Maarre.... die NL vertaling van Spicebird komt er en verder vind ik Spicebird erg stabiel overkomen. Er is een mooie zelf met applets aan te kleden "Home" tabblad en ik heb het idee dat Spicebird wat sneller is dan Thunderbird.
-
Wanneer dan? Firefox is vanaf V1.0 flink gehypedRetep66 schreef:Dat zei men ook altijd van FF.Frederik schreef:Die afstand lijkt mij niet in te halen.
(Mede dankzij activiteiten van spreadfirefox, jammer dat in nederland nooit helemaal uit de verf is gekomen).
¿ʇı̣ əsnqɐ ʇ,uɐɔ noʎ ɟı̣ əpoɔı̣un sı̣ pooɓ ʇɐɥʍ