Dit verschijnt in beeld als ik bij chatsite probeer in te loggen. Ik heb dit nog nooit gehad. Kom dagelijks bij deze site en nooit geen probleem. Nu ik opnieuw probeer in te loggen komt er een venster voor met de tekst "access denied".
Wat houd dit in en wat betekent het. en hoe kan ik weer inloggen op de site?
wie kan mij helpen hiermee.
Access denied
- m@tje
Re: access dinied
Toegang geweigerd ! dat is wat het betekent !
Lijkt me niet een firefox probleem , ik zou even je wachtwoord /usernaam controleren en/of contact opnemen met iemand van die website
( mischien zijn ze bezig met de site ? )
Lijkt me niet een firefox probleem , ik zou even je wachtwoord /usernaam controleren en/of contact opnemen met iemand van die website
( mischien zijn ze bezig met de site ? )
-
Kan het zijn dat ik wat heb gedaan wat misschien door de beugel kon, en daarom een bepaalde tijd de toegang geweigerd is.
- adri
- Moderator
Niet door de beugel, bedoel je, neem ik aan.
Zou kunnen.
Zou kunnen.
- m@tje
oeps tja dat weet jij beter als wij hahaTeije schreef:Kan het zijn dat ik wat heb gedaan wat misschien door de beugel kon, en daarom een bepaalde tijd de toegang geweigerd is.
- Frederik
- Moderator
Elk Forum heeft zo zijn regels en zolang die niet worden vertrapt, weinig aan de hand. Je zou contact kunnen opnemen met de forum beheerder en vragen wat er mogelijk aan de hand is.Teije schreef:Kan het zijn dat ik wat heb gedaan wat misschien door de beugel kon, en daarom een bepaalde tijd de toegang geweigerd is.