Goedendag,
Ik ben al een tijdje op zoek naar vergelijkingssites voor verhuisbedrijven, waar o.a. ook prijzen worden vermeld. Nu is het zo dat ik bij google niks kon vinden en dat het geduld me de spuigaten begint uit te lopen. Zijn er misschien mensen hier die een goede en goedkope verhuisbedrijf kan adviseren in zoetermeer. Alvast bedankt...Mvg,
vraagje (verhuizingen vergelijken)
-
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: vraagje
Het voordeligste bedrijf van Zoetermeer e.o. (volgens eigen zeggen):
www.vanderhammen.com
www.vanderhammen.com
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: vraagje (verhuizingen vergelijken)
En een met laagste prijs garantie:
www.vdhverhuizingen.nl
www.vdhverhuizingen.nl
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
- Frederik
- Moderator
Misschien (?) niet de voordeligste, maar ik zou deze nemen (wel eerst even bellen):
http://www.verhuizen-verhuizing.nl/
http://www.verhuizen-verhuizing.nl/
-
Als je goed op internet zoekt kan je toch redelijk makkelijk heel veel verhuisbedrijven vinden hoor. Kijk o.a. eens op www.ilocal.nl www.verhuizerstarieven.nl www.goedkoopsteverhuisbedrijf.nl www.detelefoongids.nl www.goedkoopsteverhuisbedrijven.nl
www.marktplaats.nl etc etc....
Groetjes
Goeree
www.marktplaats.nl etc etc....
Groetjes
Goeree