Je bedoelt dat er weinig verschil zit tussen www.noadsfree.com en www.freebyte.us/ ?Ook valt mij op dat van veel zgn. free providers exact dezelfde homepage cq. aanmelding hebben
Overigens is dat de enige overeenkomst die ik zie tussen de sites die ik daarvan zojuist heb geopend. Maar misschien heb jij ze wel allemaal geopend en zitten er meer gelijken tussen.
Het idee van gratis hosting is natuurlijk leuk, maar uiteindelijk moet er een enigszins solide business model achter zitten. Want anders eindig je als FreeOnline en kun je het niet gratis houden. Zeker als je geen inkomsten hebt uit bijvoorbeeld het tonen van advertenties op de gehoste websites dan lijkt het me dat je er als provider vooral kosten aan hebt. Goed, je krijgt er wel extra naamsbekendheid door en dat kan ervoor zorgen dat er ook meer mensen zijn die een betaalde hosting-oplossing bij je aanschaffen, maar het lijkt mij een wat mager business model. Hosting is nu eenmaal niet gratis, want servers kosten geld, verbruiken stroom en dan hebben webservers ook nog bandbreedte nodig.