Beste allemaal,
Hoe krijg ik de extensie downloadwith 0.07 werkend met FreshDownload? Ik heb de instellingen bekeken van de extensie, als ik nu op een link klik opent hij wel FreshDownload, maar de url neemt ie niet over. Nu heb ik de instellingen van andere download managers in de extensie bekeken, en hij verwacht nog een toevoeging bij 'arguments'. Wat is deze precies? Ik heb er al een paar geprobeerd, maar krijg het niet werkend.
En nee, ik wil niet in FreshDownload de optie aanvinken om hem in Mozilla te integreren, want dan download hij gelijk. Ik wil het via de extensie per bestand zelf kunnen kiezen.
Downloadwith 0.07 plus FreshDownload werkend?
- Gert-Paul
- Contacteer:
Ik vraag me af of FreshDownload wel de commandline ondersteunt. Ik zelf heb het ook nooit werkend gekregen en als ik dit mag geloven bestaat het ook helemaal niet.
Als dat waar is en je wilt FreshDownload blijven gebruiken dan kun je wel in FreshDownload aangeven welke bestandtypen FD moet downloaden. Dit zou dan een oplossing kunnen zijn. Anders moet je uitkijken naar een andere Download Manger, ik gebruik bijvoorbeeld LeechGet. Die is wel erg uitgebreid, vergelijken met FD.
Als dat waar is en je wilt FreshDownload blijven gebruiken dan kun je wel in FreshDownload aangeven welke bestandtypen FD moet downloaden. Dit zou dan een oplossing kunnen zijn. Anders moet je uitkijken naar een andere Download Manger, ik gebruik bijvoorbeeld LeechGet. Die is wel erg uitgebreid, vergelijken met FD.
Ik vond dat Leechget lang moet nadenken voordat hij een erg groot bestand begint te downloaden. De berekening van de verschillende blokken loopt volgens mij niet helemaal lekker met LG.
Ben bang dat ik toch naar een ander moet uitkijken. Het handige van de extensie is namelijk zat je het nog PER zip file kan regelen, dat is fijner dan dat FD voor elk zip bestand geladen moet worden.
Bedankt voor je antwoord!
Ben bang dat ik toch naar een ander moet uitkijken. Het handige van de extensie is namelijk zat je het nog PER zip file kan regelen, dat is fijner dan dat FD voor elk zip bestand geladen moet worden.
Bedankt voor je antwoord!