temptation schreef:True, daarom dacht ik aan eerst de tekst waarachter de url zit te selecteren, waarna je via rmb een optie krijgt om de url's ergens op te slaan.
Wat bedoel je toch met RMB ?
temptation schreef:Opzich zou het te maken zijn toch?
Technisch gezien lijkt me het inderdaad geen probleem: je selecteert wat tekst, gaat daarin op zoek naar de links en die voeg je bijvoorbeeld aan een nieuwe map onder de Favorieten toe. Dat zou zeker moeten kunnen. Je kunt ook meerdere tabs die je open hebt staan als een map onder Favorieten laten plaatsen, dus wat jij voorstelt moet ook goed te doen zijn.
Alleen ben je de eerste die op dat idee komt en kennen wij geen extensie die dat al mogelijk maakt. Je zou natuurlijk de 150 links in een nieuwe tab kunnen openen en daar dan een bookmark-groep van kunnen maken, maar dat lijkt me persoonlijk wat overkill.
Zou je later die bookmark-groep weer openen, dan krijg je er opeens 150 tabs bij in Firefox (of zou er een waarschuwing in zitten dat dat waarschijnlijk iets teveel van het goede wordt ?).
temptation schreef:Plaatjes en teksten "copy-pasten" gaat ook Xkeer mastelijker dan in b.v. IE omdat firefox veel preciezer copied.
Dat is altijd prettig om te horen.