TUI website niet in te vullen: waarom?
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
TUI website niet in te vullen: waarom?
Ik kan de oplossing niet vinden dus post mijn probleem hier en hoop op ondersteuning.
Als ik op de TUI website een account wil registreren of inloggen, krijg ik geen in te vullen velden te zien
Heb de advertentie blokkers al uitgezet, werkt nog niet. Wel via Chrome in te vullen etc. maar die gebruik ik liever niet.
Heeft iemand tips/suggesties voor mij?
Als ik op de TUI website een account wil registreren of inloggen, krijg ik geen in te vullen velden te zien
Heb de advertentie blokkers al uitgezet, werkt nog niet. Wel via Chrome in te vullen etc. maar die gebruik ik liever niet.
Heeft iemand tips/suggesties voor mij?
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.
- Pettic
- Berichten: 3828
- Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
- Locatie: Rotterdam
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Bij mij (FF versie 69.0.3) zie ik de invulvelden wel en ik heb AdBlockPlus en Privacy Badger ingeschakeld. Daar heb jij dus niets aan maar het betekent wel dat beide extensies niet de oorzaak van het probleem zijn.
Probeer eens FF op te starten in zijn eigen veilige mode, menu Help>Herstarten met uitgeschakelde add-ons.
Een afwijkend ingesteld thema kan mogelijk een oorzaak zijn. Kijk de privacyinstellingen eens na, misschien te streng?
Probeer eens FF op te starten in zijn eigen veilige mode, menu Help>Herstarten met uitgeschakelde add-ons.
Een afwijkend ingesteld thema kan mogelijk een oorzaak zijn. Kijk de privacyinstellingen eens na, misschien te streng?
Windows; Firefox; Thunderbird
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Dankjewel, ga ik proberen.
Direct al succes in safemode opstarten Moet nu nog uitzoeken waar het aan ligt...
Direct al succes in safemode opstarten Moet nu nog uitzoeken waar het aan ligt...
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Na veel gepruts, de inhoudsblokkering uit kunnen schakelen en zie het ook staan in 'U hebt inhoudsblokkering uitgeschakeld op deze website'. Helpt helaas niet
Ik heb (via Xubuntu/Linux) versie 69.0.2 van FF.
Ik heb (via Xubuntu/Linux) versie 69.0.2 van FF.
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Heeft iemand anders nog een idee wat ik kan doen/proberen?
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.
- giant
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:11
- Locatie: Oost Nederland
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
In heb iets soortgelijks ook al eens gehad.
Het probleem bleek dat ik de cookies van derden blokkeerde.
Het probleem bleek dat ik de cookies van derden blokkeerde.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Ook jij dank voor je reactie. Helaas nog steeds geen succes
Via 'Cookies en websitegegevens' TUI toestemming gegeven om cookies te plaatsen.
Bij 'Inhoudsblokkering' staat 'Aangepast' aan en bij 'Cookies' staat 'Cookies van niet-bezochte websites' aangevinkt.
Via 'Cookies en websitegegevens' TUI toestemming gegeven om cookies te plaatsen.
Bij 'Inhoudsblokkering' staat 'Aangepast' aan en bij 'Cookies' staat 'Cookies van niet-bezochte websites' aangevinkt.
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.
- Pettic
- Berichten: 3828
- Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
- Locatie: Rotterdam
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Omdat je in veilige mode wel succes had ligt het aan een geïnstalleerde extensie. Zoek daar eens. Je kunt ze 1-voor-1 inschakelen en zo uitvinden wie de boosdoener is.
Windows; Firefox; Thunderbird
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Dankjewel, ga ik ook proberen. Bericht volgt..
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Heeft even geduurd maar SUCCES!
Het bleek de tracking cookie blokkering te zijn in BLUR.
Dank aan een ieder voor de ondersteuning.
Het bleek de tracking cookie blokkering te zijn in BLUR.
Dank aan een ieder voor de ondersteuning.
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.
- nirwana
- Beheerder
- Berichten: 11529
- Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
- Contacteer:
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
Harry,
Dank voor jouw reactie met een beschrijving van het probleem. Daarmee kun je ook weer andere gebruikers van Firefox helpen die misschien eens tegen hetzelfde probleem aan lopen.
Ik neem aan dat je deze extensie bedoelt: https://dnt.abine.com/#help/faq/faq-breaking
In de FAQ op die website staat hoe je op bepaalde sites wel tracking kunt toestaan, zodat je kunt zien of de website wel goed werkt met tracking ingeschakeld.
Dank voor jouw reactie met een beschrijving van het probleem. Daarmee kun je ook weer andere gebruikers van Firefox helpen die misschien eens tegen hetzelfde probleem aan lopen.
Ik neem aan dat je deze extensie bedoelt: https://dnt.abine.com/#help/faq/faq-breaking
In de FAQ op die website staat hoe je op bepaalde sites wel tracking kunt toestaan, zodat je kunt zien of de website wel goed werkt met tracking ingeschakeld.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Re: TUI website niet in te vullen: waarom?
@Martijn,
Klopt.
Klopt.
Ben geen deskundige en heb daarom af en toe hulp nodig.