Pagina 1 van 1
ZiggoGo niet meer te zien
Geplaatst: 9 mei 2019, 19:20
door koosr46
Van de een op de andere dag kan ik niet meer op de PC via ZiggoGo een programma bekijken.
Ik krijg de volgende boodschap:
Helaas is het niet mogelijk om een video af te spelen in de incognito modus
De video kan niet worden afgespeeld. Videoweergave in incognito modus wordt niet ondersteund.
Het bijzondere is dat het afspelen op mijn laptop wel goed gaat.
Ik heb gezocht via google en dan wordt gezegd dat ik een nieuw prive venster moet maken, maar dat is iets
waar ik helemaal niets van snap.
Re: ZiggoGo niet meer te zien
Geplaatst: 9 mei 2019, 20:22
door Pettic
Waarschijnlijk heb je de privémodus ingeschakeld (Control+Shift+P) voordat je ZiggoGo wilde gaan bekijken,dat is 1 mogelijkheid.
Je herkent de privémodus aan het paarse masker rechtsbovenin.
Het kan ook zijn dat je de privémodus (per abuis) standaard hebt ingesteld via Opties> Privacy & Beveiliging> Geschiedenis: "Firefox zal" [Nooit geschiedenis onthouden] (geen paars masker). Zet dat dan terug naar [Geschiedenis onthouden].
Zie ook:
https://support.mozilla.org/nl/kb/prive ... t-gebruikt
Re: ZiggoGo niet meer te zien
Geplaatst: 9 mei 2019, 21:08
door koosr46
Bedankt voor je snelle reactie, alleen het verandert helemaal niets.
Is het een optie om FF opnieuw te installeren?
Zo ja, wat moet ik doen om de bladwijzers en wachtwoorden veilig te stellen
Re: ZiggoGo niet meer te zien
Geplaatst: 9 mei 2019, 21:24
door Pettic
Zie je het paarse masker rechts bovenin? Wat heb je gecontroleerd en gedaan?
Als je FF opnieuw installeert verandert dat niets aan je bladwijzers e.d.
Re: ZiggoGo niet meer te zien
Geplaatst: 9 mei 2019, 21:46
door koosr46
Als ik ZiggoGo opstart dan staat er geen paarse masker boven in.
Ik heb gedaan wat jij schreef
ik heb ook alles vergeleken met hoe het op de laptop stond, waarop het wel draait
Re: ZiggoGo niet meer te zien
Geplaatst: 10 mei 2019, 2:17
door corvl
Heb je misschien het schildpictogram in de adresbalk dat inhoudsblokkering actief is?
Inhoudsblokkering staat standaard aan in Privénavigatie modus en dat kan een reden zijn voor deze boodschap.
Inhoudsblokkering kan ook in de normale modus actief zijn.
Ik heb dit ook moeten uitschakelen om deze website te laten werken.
Je kunt het schildpictogram klikken met de muis om Inhoudsblokkering uit te schakelen.
Zie Inhoudsblokkering in Privénavigatie
https://support.mozilla.org/nl/kb/content-blocking
Re: ZiggoGo niet meer te zien
Geplaatst: 10 mei 2019, 9:57
door koosr46
Het is opgelost door een volledige verwijdering van Firefox en het opnieuw installeren.
Bedankt voor jullie inspanningen.
Er kan wat mij betreft een slotje op