ABN AMRO edentifier software werkt niet in Firefox
Geplaatst: 28 juni 2017, 14:05
De koppeling van de ABN AMRO software werkt niet in Firefox. Werkt wel perfect in Internet Explorer.
Inmiddels uren aan de telefoon gezeten met ABN AMRO, maar die komen er ook niet uit.
Het vreemde is dat de instructievideo van ABN AMRO voor het probleem bij klikken op het icoon lin ks boven in de adresbalk andere opties laat zien dan Firefox.
Alles geprobeerd. Firefox opnieuw geïnstalleerd, poort direct op de PC gebruikt, alle add ons gechackt en zonodig geupdated etc. Niets helpt.
ABN AMRO adviseert om naar een andere browser te gaan omdat het probleem in Firefox zit. Helaas is Firefox niet bereikbaar voor dit soort problemen waar je op een andere manier niet meer uitkomt.
Zoals het er nu voor staat is denk de enige overblijvende optie om maar naar een andere browser over te gaan.
Weet iemand een oplossing?
Inmiddels uren aan de telefoon gezeten met ABN AMRO, maar die komen er ook niet uit.
Het vreemde is dat de instructievideo van ABN AMRO voor het probleem bij klikken op het icoon lin ks boven in de adresbalk andere opties laat zien dan Firefox.
Alles geprobeerd. Firefox opnieuw geïnstalleerd, poort direct op de PC gebruikt, alle add ons gechackt en zonodig geupdated etc. Niets helpt.
ABN AMRO adviseert om naar een andere browser te gaan omdat het probleem in Firefox zit. Helaas is Firefox niet bereikbaar voor dit soort problemen waar je op een andere manier niet meer uitkomt.
Zoals het er nu voor staat is denk de enige overblijvende optie om maar naar een andere browser over te gaan.
Weet iemand een oplossing?