In Windows 10 kun je ook nog als vanouds Internet Explorer opstarten. In Edge zit in het menu zelfs een optie om de geopende pagina "in Internet Explorer te openen". Microsoft had namelijk wel bedacht dat er webpagina's zouden zijn die beter worden getoond in IE dan in Edge.Leono schreef:Ik ben benieuwd of u nog van de Edge dwang kunt los komen want als ik zoiets hoor wordt mijn animo om nog naar Windows 10 te gaan steeds kleiner. Ik heb wel de 64-bits versie van Firefox.
Elke nieuwe browser-engine moet zich nu eenmaal bewijzen en er is in het verleden dusdanige brakke HTML-code gemaakt (door programma's als Microsoft Frontpage en Microsoft Word en dergelijke) dat een moderne browser die zich aan de webstandaarden houdt daar nu eenmaal moeite mee heeft.
Maar elke zichzelf respecterende websurfer installeert weer zijn eigen browser in Windows 10, zij het Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera of Vivaldi. Wat ons betreft is Firefox dan nog altijd een prima keuze.
Voorlopig is Edge vooral goed in het downloaden van Firefox
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Afbeelding](http://assets.diylol.com/hfs/ed1/d2c/d5c/resized/ie-troll-meme-generator-internet-explorer-is-the-best-browser-to-download-others-with-6f10f9.jpg)
En zo kan het inderdaad ook...