Hai, ik ben nieuw hier en de naam die ik gebruik zegt het al. Net de nieuwste update gehad en jakkiebah: de hele boel ligt in elkaar. Ik had het uiterlijk geheel gepersonaliseerd naar mijn wensen en voor mij het optimaal werkbare en nu is alles weg en krijg ik thema's opgedrongen die niet aan te passen zijn. Waarom?
Waarom niet de vrijheid om het uiterlijk aan te passen aan de individuele wens? Wat heb ik aan lelijkheid door anderen verzonnen? Graag die mogelijkheid tot personalisatie terug: dat heeft in het verleden toch ook nooit problemen gegeven?
Groet
Ronald
Na nieuwe Firefox 102 zijn alle persoonlijke instellingen verdwenen
-
- Mad Maks
- Contacteer:
Re: hellup
Hi
Welkom op dit forum. Ik zou voorstellen dat je in de firefox categorie een post aanmaakt met een beschrijving van je probleem. dan zijn er wellicht andere leden van dit forum die je kunnen helpen met het oplossen.
Groet
Tim Maks
Welkom op dit forum. Ik zou voorstellen dat je in de firefox categorie een post aanmaakt met een beschrijving van je probleem. dan zijn er wellicht andere leden van dit forum die je kunnen helpen met het oplossen.
Groet
Tim Maks
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Na nieuwe Firefox 102 zijn alle persoonlijke instellingen verdwenen
Ronald,
Als beheerder van deze forums heb ik jouw onderwerp naar het Firefox-forum verplaatst.
Ook heb ik het onderwerp van het bericht aangepast, want alleen "hellup" zegt niet zoveel.
Hopelijk maak je zo meer kans op iemand die een geschikte oplossing voor jou heeft.
Als beheerder van deze forums heb ik jouw onderwerp naar het Firefox-forum verplaatst.
Ook heb ik het onderwerp van het bericht aangepast, want alleen "hellup" zegt niet zoveel.
Hopelijk maak je zo meer kans op iemand die een geschikte oplossing voor jou heeft.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu