E-mail achter elkaar kunnen lezen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
henknan
    Windows 10 Firefox

E-mail achter elkaar kunnen lezen

Bericht door henknan »

Nu kan ik mijn email niet achter elkaar lezen, steeds een ( lege) pagina, terug naar thunderbird om de volgende email te kunnen lezen.
Uiterst irritant.

Weet iemand hoe dit te herstellen is?

bijvoorbaat hartelijk dank
henknan
Pettic
    Windows 7 Firefox

Re: E-mail achter elkaar kunnen lezen

Bericht door Pettic »

Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Links krijg je je berichten te zien die je kunt aanklikken.
Met Alt N ga je naar het volgende ongelezen bericht, of Alt P voor het vorige.
Windows; Firefox; Thunderbird
henknan
    Windows 10 Firefox

Bericht door henknan »

Pettic,
ik was in de bonen, werkt correct
henknan
    Windows 10 Firefox

Bericht door henknan »

betr. firefox 41.0.2.
Wanneer ik e-mails van ON HAX wil openen krijg ik de melding :Firefox kan geen verbinding maken met de server op onhax.net.
Heb uiteraard eerst zelf geprobeerd een oplossing te vinden , maar helaas.
On Hax is trouwens de enige waarbij geen verbinding gemaakt kan worden.
nirwana
Beheerder
    Macintosh Safari
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Het valt mij op dat de OnHax-website gaat over het kraken van software. Ik denk eerlijk gezegd niet dat een website als MozBrowser dat moet bevorderen.

MozBrowser promoot het gebruik van vrije software. Die software hoef je niet te kraken: je krijgt zelfs de broncode erbij, als je daar prijs op stelt. Volgens mij is dat de ultieme vorm van openheid. Dat voorkomt allicht het kat-en-muis-spel (rat-race zo je wilt) tussen softwaremakers en gebruikers. Zo kunnen beide partijen hun energie aanwenden voor waar ze echt goed in zijn: het verbeteren van de functionaliteit van de software (of dat nu een game is of een webbrowser of mailprogramma).

Dat gezegd hebbende wil ik niemand ervan weerhouden om jou verder te helpen met jouw Firefox-probleem. Ook al vind ik het een wat dubieuze toepassing van deze gewaardeerde webbrowser. Maar er zijn vast mensen die Firefox gebruiken voor nog meer dubieuze praktijken, dus daarover kunnen we moeilijk oordelen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
nirwana
Beheerder
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Als ik de bewuste website toch bezoek, dan krijg ik in Firefox wel een dergelijke melding:
https://support.mozilla.org/nl/kb/hoe-k ... AFnvloeden

Dat lijkt mij alvast geen goed begin. Ook al biedt Firefox in de adresbalk ook wel een optie om dit tijdelijk uit te schakelen.

Daarnaast blokkeert mijn virusscanner (NOD32) het bewuste web-adres, maar dat komt vast door wat ik hierboven al heb geschreven (over de dubieuze inhoud van de betreffende website).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie