Heb de vertaling van Download Manager Tweak 0.6.3 in het Nederlands af.
Ik heb reeds verschillende e-mails gestuurd naar de maker van de extensie om deze vertaling toe te voegen maar krijg hierop geen reactie.
Heb de xpi vertaald zoals beschreven op http://home.hccnet.nl/e.vd.beek/firefox/ext/nl/
Aan wie kan ik de vertaalde xpi mailen zodanig dat hij terecht komt op de bovengenoemde site.
[Extensie] Download Manager Tweak 0.6.3
- Gert-Paul
- Contacteer:
Doe dat idd maar of zet hem online zodat ik hem eraf kan halen en op de Nederlandse Extensie Pagina kan zetten.
-
Deze kan worden gedownload op: http://home.tiscali-business.be/~tpm439 ... gr_063.xpi
Ik zal deze enkele dagen laten staan zodanig dat je dit kunt afhalen.
Pascal De Vuyst
Ik zal deze enkele dagen laten staan zodanig dat je dit kunt afhalen.
Pascal De Vuyst
- Gert-Paul
- Contacteer:
Ik heb hem nu toegevoegd aan de extensiepagina. Bedankt voor de herrinnering.
Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar misschien is het handig om de vertaling ook aan de maker van de DownloadManagerTweak te sturen. Dan is deze vertaling straks ook op MozillaUpdate beschikbaar.
Ik heb trouwens een aantal kleine dingetjes verbeterd, maar ik neem aan dat je dat niet erg vind.
Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar misschien is het handig om de vertaling ook aan de maker van de DownloadManagerTweak te sturen. Dan is deze vertaling straks ook op MozillaUpdate beschikbaar.
Ik heb trouwens een aantal kleine dingetjes verbeterd, maar ik neem aan dat je dat niet erg vind.
- Gert-Paul
- Contacteer:
Re: lukt niet
Wanneer krijg je een blank scherm. Als je de extensie opnieuw hebt opgestart of voordat de extensie echt geïnstalleerd wordt?aasgier schreef:Is er iets mis? Ik heb de ned versie gedownload. Maar bij het installeren krijg ik een blank scherm. Ik werk met FF 1.0 NL . Doe ik iets verkeerd of is er nog iets mis met deze extensie?
Ik heb hem hier een nieuw profiel ook eventjes geprobeerd en ervaar helemaal geen problemen. Ik verwacht dat het dus bij jou ligt.
- vulture
- Contacteer: