Thunderbird niet standaard?!
-
Thunderbird niet standaard?!
Nog steeds is het niet mogelijk om Thunderbird onder Windows de standaard email-toepassing te maken. Als ik de boomstructuur in het systeemregister bekijk, dan verbaast dat me niet: het is een zooitje. Het probleem doet zich voor bij het gebruik van de wizard "Programmatoegang en -instellingen" - maar eigenlijk is het probleem dat dit soort dingen kennelijk nooit wordt getest...
- adri
- Moderator
-
- adri
- Moderator
Deze topic ook gelezen?
-
- sc00zy
- Contacteer:
-
Ah! Het moet dus worden geregeld via de Thunderbird instellingen, en als dat niet helpt: via de Windows Internet-instellingen, en NIET via de wizard Programmatoegang en -instellingen. Begin ik me toch af te vragen waarom Microsoft het geld heeft uitgegeven voor het maken van die wizard...
Bedankt voor de verduidelijking!
Bedankt voor de verduidelijking!
-
Thunderbird niet standaart
Ik heb ook problemen om Thunderbird mijn standaart e-mail te maken.
Bij het downloaden wordt mij NIET gevraagd of ik Thunderbird mijn standaart email wil maken. Dat betekent dat alle e-mail gewoon in Outlook geplaatst worden. Wie weet raad?
Bij het downloaden wordt mij NIET gevraagd of ik Thunderbird mijn standaart email wil maken. Dat betekent dat alle e-mail gewoon in Outlook geplaatst worden. Wie weet raad?
- Sipster
- Contacteer:
Welkom op dit forum, ik hoop dat je veel plezier van Thunderbird (TB) zult hebben.
In welk mailprogramma je mail binnekomt hangt er alleen vanaf welke je als eerste opstart en de mail laat binnenhalen....
wordt outlook misschien automatisch opgestart zodra je windows opstart?
Je zult outlook gewoon uit moeten laten of moeten uitschakelen dat hjij controleert of er nieuwe mail is.
of TB als standaard ingesteld is is eigenlijk alleen relevant als je op een mailto:.... link op een internetpagina klikt... dan start namelijk je standaard mailprogramma op.
In welk mailprogramma je mail binnekomt hangt er alleen vanaf welke je als eerste opstart en de mail laat binnenhalen....
wordt outlook misschien automatisch opgestart zodra je windows opstart?
Je zult outlook gewoon uit moeten laten of moeten uitschakelen dat hjij controleert of er nieuwe mail is.
of TB als standaard ingesteld is is eigenlijk alleen relevant als je op een mailto:.... link op een internetpagina klikt... dan start namelijk je standaard mailprogramma op.
Wees meester en vormgever van jezelf
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox