Na installatie van de Nederlandstalige versie van Thunderbird krijg ik het volgende te zien:
Enig idee wat daar de oorzaak van is? En hoe het op te lossen?
Thunderbird 0.9: leeg grijs scherm
- ByteWarrior
- Contacteer:
Dat is bekend en er is ondertussen al enkel keren over gediscussieerd. Gebruik alstublieft eerst de zoekfunctie in de toekomst...
- ByteWarrior
- Contacteer:
Sorry, de verkeerde link.Anonymous schreef:Ik kijk er misschien over, maar in die discussie zie ik enkel problemen over: Thunderbird is in het Engels ...
Probeer deze eens...
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik had begrepen dat dit probleem alleen voorkwam met oudere versies van Thunderbird 0.9 in het Nederlands en dat dat probleem enige tijd daarna was opgelost. Daarom verbaast het me dat probleem nogmaals tegen te komen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- ByteWarrior
- Contacteer:
Ik denk dat sommige mensen nog de oude links gebruiken in plaats van de nieuwe... Er moet dus nog ergens een foute versie rondzwerven.nirwana schreef:Ik had begrepen dat dit probleem alleen voorkwam met oudere versies van Thunderbird 0.9 in het Nederlands en dat dat probleem enige tijd daarna was opgelost. Daarom verbaast het me dat probleem nogmaals tegen te komen.