Hallo
Klein vraagje. Als ik TB 0.9 NL wegklik naar de statusbalk van windows, dus mbv rechtsbovenaan "_"teken, wordt TB geminimaliseerd.
Ik verwacht dan dat als ik of op het TB icoon op mijn desktop klik of vanuit FF mijn mail wil uitlezen dat TB automatisch weer naar zijn oorspronkelijke formaat teruggaat. Maar dat gebeurt niet hij blijft geminimaliseerd staan.
Kan ik dat nog instellen ?
mvrgr
Gijs
TB en minimaliseren
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: TB en minimaliseren
Ik denk niet dat daar een instelling voor is. Ik ken trouwens geen enkel programma dat dit kan hoor. Het grootste probleem van TB zou zijn dat het op alle besturingssystemen moet werken, en dat is volgens mij niet mogelijk met jou methode...Gijs schreef:Klein vraagje. Als ik TB 0.9 NL wegklik naar de statusbalk van windows, dus mbv rechtsbovenaan "_"teken, wordt TB geminimaliseerd.
Ik verwacht dan dat als ik of op het TB icoon op mijn desktop klik of vanuit FF mijn mail wil uitlezen dat TB automatisch weer naar zijn oorspronkelijke formaat teruggaat. Maar dat gebeurt niet hij blijft geminimaliseerd staan.
Kan ik dat nog instellen ?
-
TB en minimaliseren
Ik was het natuurlijk gewend met OE onder W98
Sorry, ik zal er mee moeten leren leven
groet
Gijs
Sorry, ik zal er mee moeten leren leven
groet
Gijs
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: TB en minimaliseren
Is het echt zo'n probleem? Uiteindelijk moet je gewoon op de takenbalk klikken ...Gijs schreef:Sorry, ik zal er mee moeten leren leven
-
Nee geen probleem ik kan er mee leven. Alleen heb ik de taakbalk op hidden staan zodat ik alleen de taakbalk zie als ik er met de muis naar toe ga. Ik weet dus niet direct of ik TB al gestart heb.ByteWarrior schreef:Is het echt zo'n probleem? Uiteindelijk moet je gewoon op de takenbalk klikken ... Smile
Ik weet niet helemaal wat je hier bedoelt. Welke mapopties ?manni schreef: En als je dat nou in de mapopties insteld? (ik herken namelijk niets van wat je bedoeld)
mvrgr
Gijs
sc00zy: Ik heb even je quotes aangepast... je was de "=" vergeten
- ByteWarrior
- Contacteer:
Op die manier...Gijs schreef:Nee geen probleem ik kan er mee leven. Alleen heb ik de taakbalk op hidden staan zodat ik alleen de taakbalk zie als ik er met de muis naar toe ga. Ik weet dus niet direct of ik TB al gestart heb.
Dan snap ik het natuurlijk...
Tip: koop een extra-groot scherm, dan kan je je taakbalk laten staan
-
TB en minimaliseren
Goed idee. Ik heb nu 15 inch CRT en dan hou je inderdaad maar weinig scherm voor de webpages overByteWarrior schreef: Tip: koop een extra-groot scherm, dan kan je je taakbalk laten staan
Ik zal het Sinterklaas vragen
mvrgr
Gijs