Thunderbird 0.9 NL is klaar!
- Ron ter Burg
- Contacteer:
Nop
Ik heb geprobeerd TB te starten met het Engelse languagepack, zelfs toen kreeg ik een grijs scherm. Het daarna starten van TB met het NL languagepack had dezelfde uitwerking. Wat doe ik fout??
Gr. Ron
Gr. Ron
Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg deze versie echt met geen mogelijkheid aan de praat. Zelfs op een schoon systeem zonder een vorige Thunderbird-versie werkt het niet. De wizard voor het maken van een nieuwe account verschijnt nog wel, maar vervolgens krijg ik een volkomen leeg venster.
Maar even wachten op een verbeterde versie dus. De Engelse versie werkt overigens probleemloos.
Erwin
Maar even wachten op een verbeterde versie dus. De Engelse versie werkt overigens probleemloos.
Erwin
-
Kan ik me voorstellen, alleen kunnen ze beter even de foute download weghalen, wie weet hoeveel mensen nu zitten te tobben en misschien hun profiel verknallen of mail kwijtraken???Ik gok zo dat FF 1.0 even voorrang heeft gekregen. (Weet het eigenlijk zeker.)
Dat is mij nl. ook een keer gebeurd toen ik net met Thunderbird begon
-
- Contacteer:
Wellicht heeft het iets te maken met https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=268391.
Er staat ook hierover iets op http://members.madasafish.com/~tyndall/tb_en-gb.html.
Er staat ook hierover iets op http://members.madasafish.com/~tyndall/tb_en-gb.html.
- zipper306
- Contacteer:
Ik heb Thunderbird 0.9 NL geinstalleerd op een systeem waar nog iets van Mozilla had gestaan, jammer maar helaas na de wizzard voor het email-account --------> een grijs scherm.
Ik wacht wel tot versie 1. 0 er is.
Maar gezien de hoop klachten, is het niet verstandig om Thunderbird 0.9 te verwijderen van de Ftp server ? Zodat het niet meer mogelijk is deze duidelijk niet goed werkende versie van Thinderbird te downloaden ?
Ik wacht wel tot versie 1. 0 er is.
Maar gezien de hoop klachten, is het niet verstandig om Thunderbird 0.9 te verwijderen van de Ftp server ? Zodat het niet meer mogelijk is deze duidelijk niet goed werkende versie van Thinderbird te downloaden ?
- moZes
- Contacteer:
- moZes
- Contacteer:
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: tb09
Heb je de hele discussie eigenlijk wel al gelezen? Ik heb het ondertussen wel al een paar keer gezegd hoor.Anonymous schreef:ron2 ik ook ik heb de zelfde probleemen hoe komt dat nou
Er zit een fout in de vertaling waardoor je een leeg scherm krijgt. Aangezien Firefox 1.0 vrijgegeven is, gaat die vertaling nu even voor. Daarna zal TB de nodige aandacht krijgen.
Patience is a virtue...